محیط کاری سامانه پیام کوتاه بروز پیامک شامل ۵ قسمت می باشد.

03-brooz-sms-main-page

 

۱)    آیکن سامانه پیام کوتاه بروز پیامک که جهت رفتن به صفحه اول سامانه استفاده می شود.
۲)    نوار وضعیت که اعتبار سامانه ، تعداد پیام های ارسالی و دریافتی ، سامانه پشتیبانی ، شارژ حساب و خروج از سامانه را نمایش می دهد که با کلیک روی آن می توان از سامانه خارج شد.

اعتبار سامانه:
این بخش اعتبار سامانه شما را نشان می دهد. به عنوان مثال اگر اعتبار را ۱۰۰ زده باشد شما می توانید ۱۰۰ پیامک فارسی ۷۰ کاراکتری ارسال کنید. برای افزایش اعتبار خود روی علامت + (بالای صفحه سمت راست) کلیک کنید. حالا در صفحه باز شده می توانید از دو طریق پرداخت آنلاین و واریز به حساب، اعتبار خود را افزایش دهید.

 

پشتیبانی:
در صورتی که در هنگام کار با سامانه با مشکلی مواجه شدید و یا سوالی برای شما پیش آمده است از این بخش می توانید وارد بخش پشتیبانی شده و یک تیکت جدید ایجاد نموده، سپس صبر نمایید تا تیم پشتیبانی مشکل یا سوال شما را بررسی کرده و پاسخ دهد.

 

04-brooz-sms-support

 

برای این کار روی پشتیبانی کلیک کرده و ثبت تیکت جدید را کلیک کرده، سپس عنوان و متن خود را وارد می کنیم و پس از انتخاب شاخه که پرسش ما به آن بخش مربوط می شود، کلید ثبت را کلیک می کنیم.
 

05-brooz-sms-support


پس از فشردن کلید ثبت جدولی حاوی پرسش های ارسال شده و پرسش جدید نمایش داده می شود که با کلیک روی عنوان می توانیم پاسخ آن را مشاهده کنیم.
 

06-brooz-sms-support 


۳)    دریافتی ها : پیام های دریافتی توسط شماره اختصاصی در این قسمت قابل مشاهده هستند.
ارسال سریع : با استفاده از این قابلیت می توان پیام کوتاه مورد نظر را به یک یا چند شماره ارسال کرد.

۴)    تقویم مناسبتی:
این تقویم اطلاعات و مناسب های روزهای هفته را نمایش می دهد، با کلیک روی روزهای هفته قابلیت ارسال پیام به صورت مناسبتی فراهم می باشد. این ابزار سه ویژگی مهم دارد:
•    پوشش کامل مناسبت های مختلف روی تقویم روزانه
•    ارائه متن های جدید برای ارسال پیامک در هر مناسبت
•    قابلیت یادآوری خودکار برای اعلام مناسبت های مختلف به کاربر و مخاطبان وی (قابل تنظیم توسط کاربر)

۵)    اعلان ها و اطلاعیه ها:
این قسمت مربوط به اعلان ها و اطلاعیه هایی است که برای شما کاربران گرامی قرار می دهیم.